onsdag 9 december 2009

jobbig dag


Gah idag har man arbetat hårt på jobbet!
Vet inte känns som man skottat minst 1 ton sand idag haha.
Men det börjar gå framåt med nu ska vi gräva upp alla serviser till alla tomter sen blir det att koppla in vatten med ny slang osv sen är vi klar på den gatan, sen bär det troligen av till Iggesund mitt ute i skogen för att svetsa ihop ledningar som är typ väldigt långa ända in till stan tror jag de va !

Annars vad har man gjort efter jobbet, jo inte ett skit det blev att man drog hem direkt och sätta sig och uggla framför datorn som vanligt.
Och sur och irriterad är man med;O
Behöver verkligen en Maria så ofta det går, blir bara neråt utan henne!
Hon gör verkligen ens dag (: <3

Och vill säga till dig Maria att jag får be om ursäkt för att jag jämt frågar om det är något fasten du berättat före vad det är när du är neråt.
Jag ska sluta hålla på fråga hela tiden, men det är svårt för mig då jag alltid bara vill hålla om dig osv när du är neråt och när du inte vill det blir det automatiskt att jag tror att det är något om mig, men det är det ju inte.
Ska bättre mig "/ <3


You make my day honiee<3

1 kommentar: