måndag 7 december 2009

Slut?

Dagens låt livet ut för mig: http://www.youtube.com/user/DionDipoiT#p/f/4/oYLseVbOHjk

.

Ni kanske ser att det blir mindre och mindre texter för mig i bloggen och att jag inte skriver mest om vad jag gjort om dagarna och det finns ju anledningar till det.
Och det är för att det verkar inte som om NÅGON läser min blogg, oavsett om ni säger det ''jaa klart jag läser dig blogg, gör det varje dag'' Hur ska jag kunna tror det, skulle bli lite extra roligare om man fick en liten kommentar och menar inte att ni behöver kommentera varje text men ja, jag skulle ju bli lite gladare av att få se lite kommentarer satt man vet att man verkligen har läsare.
Annars lägger jag ner bloggen känns som det inte är någon ide att skriva om dagarna då ändå ingen läser dom..

2 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg varje dag, men jag orkar inte kommentera xD

    /Fonkie

    SvaraRadera