tisdag 24 augusti 2010

Början på något nytt?

Dagen kom som jag väntat på alla mina år.

Med mycket slitande och sårande kärlekar så känner jag för första gången att jag har hittat den rätta, den som gör mig lycklig dag in dag ut, gör mig trygg inom mig själv, höjer mitt förtroende, ger mig nya hopp om saker och ting och är en helt underbar människa. Leia Hjalmarsso!

Att du valde just mig kan jag inte förstå fortfarande, jag är fortfarande helt stum i huvudet av lycka. Du vet verkligen hur glad du gör mig och du kommer alltid att göra det.

Den underbara närheten du ger mig som jag alltid har saknat, kommer aldrig att få nog av den, vill bara äta upp dig.

Som ni vet så har jag mycket mer att säga men alla ord och meningar som finns i mitt huvud kan jag inte alltid att få ut till en mening.
Har så mycket jag vill berätta om hur glad jag är.

Du har en stor plats i mitt hjärta gummmsen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar