måndag 2 augusti 2010

Smile or not


Sitter dag in dag ut och tänker på hur detta kommer ha för ett slut.
Oron i min kropp gör satt man knappt kan sitta still.

Du ger en rysningen som man får när man är kär på nytt.
Det jag älskar mest av allt är när den andra tar insivativet, har aldrig varit om det förr men nu hände det att jag fann dig. Du bara kom där och kom närmre mig för varje dag som gick. Mitt hjärta har nog aldrig bultat så mycket som det gjorde första gången vi höll hand.

Din röst ditt sätt som du lever på. Du är bara för perfekt, ibland tänker jag på om du kanske till och med är för bra för mig?

Har jag förstört allt?
Du vill ha något att kämpa för, vad finns det att kämpa om den andra personen vill ha dig för varje dag som går. fan.

Jag tänker verkligen inte förstöra det jag fått från dig.
Hoppas på att framtiden bjud på en överraskning. älskar överraskningar från den jag tycker om, finns inget bättre.

Det finns hundra olika meningar i min skalle som snurrar runt runt hela tiden. Går bara inte få ut till en mening med text.
du ska veta att jag har letat efter dig i många år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar