måndag 19 oktober 2009

Dagarna rullar på?



Vet inte om mina dagar verkar rulla framåt längre och vågar inte säga varför.. satt det får jag väl hålla inom mig själv.
Men min dag har väl varit väldigt braa, har man den bästa klassen så har man!!
Och ett plus är att min gode vän Schvelle kanske ska börja i lärling med mig WohooO, det är bra där Felix dissa Foto/film :D
Sen blev det att vara på stan från 3 till typ 5 halv 6 och var social inne på Trudes med Felix, kul kul :)
Sen bar det hem mot mig och det blev lite prat och en massa chill.
Så nu sitter man här och tar det lugnt med en massa tankar flygandes i skallen, orkar bara inte logga in på msn och vara social satt ni får nå mig på min tele om ni känner för det!
Tror jag ska lägga mig i sängen och dega med en kladdkaka och så kanske det blir en film på sidan om, gott/mys (:
Skulle sitta fint med en Agnes i rummet just nu med, men men!


HEJDÅ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar