torsdag 15 oktober 2009

Trött dag

Idag har man varit slö iaf, börja med att man sov över som vanligt till jobbet.
Har vaknar 07.25 ett X antal ggr nu ( börjar 07.00 ) men man har ju världens schystaste ledare satt man får inge skit för att man sover över inte (:
Men måste iaf ta och skärpa mig och lägga mig i tid nu.
Annars har det varit ganska roligt på jobbet, dock lite jobbigt nu när det börjar bli riktigt kallt, då börjar det käla ( stavning ) i marken och det är svårt att gräva osv..
Men som tur så har man ROLF ( lastbilsförare ) på arbetsplatsen och han kan verkligen göra ens dag och det gjorde han :P

Sen blev det att dra ner på stan och träffa en massa folk det gillas JaoJao.
Och efter stan blev det att åka hem till Schvelle och det gillas ännu mer :D
Men blev att jag typ sova hela tiden där haha men en sak gjorde vi iaf och det var den godaste kladdkaks smeten jag GJORT genom tiderna :D

Och nu sitter man här hemma och bara har en massa tankar flygande i skallen och jag tänker nu lägga mig i sängen och vänta på ett samtal i telen satt man sover gott sen ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar