tisdag 20 oktober 2009

Dom tre orden.


Vill bara tala om för dig Agnes hur bra och lyckad du är som person, det går inte beskriva med ord hur du lyckats göra mig så glad.
Du är bara den rätta, den som beter sig bäst, den som betet sig bäst mot mig på just det sättet jag alltid vela att en person ska bete sig emot mig.
Underbart.

Din röst får mig att rysa till när du krama om mig, vill inte att det ska vara nått jag kommer få sakna i framtiden, jag kommer hoppas till 100% men det är alltid farligt på samma gång att
hoppas för mycket, men ska inte låta negativ om dig nu.

Finns så mycket jag vill säga om dig som sagt.

Men som vanligt får man ju inte fram allt man har i skallen.

Du gör mig gladast helt enkelt.
Saknar din närhet<3

Närheten du gav mig får mig att rysa på det bästa sättet, på alla sätt och vis.
Varför inte bara få forsätta att uppleva det, men du kan inte bestämma hur du ska känna det, är nått jag måste acceptera (Hatar det) men sån är världen.

Du bor på det bästa stället, just en sån tjej jag vill ha som bor långt ifrån allt stressande.

Vill skriva tusen rader till, men vill inte göra det för jobbigt för dig tänker mest på dig och vill inte att du ska känna dig dum som sagt sanningen om hur du känner för mig.
Det var bara bra att jag fick veta hur du känner. Men nu ska jag inte vara jobbigast vilken jag är duktig på.


Vill bara fiska dom tre orden för dig: jag älskar dig.
Men det är för tidigt men min största önskan är att säga det tyst i ditt öra<3


You are everything for me
<3

2 kommentarer:

  1. Åååh :(
    Fan att det blev såhär.
    Du är bäst , <3

    SvaraRadera
  2. Menade inte den där kommentaren,
    Du är så INTE BÄST.

    SvaraRadera