lördag 31 oktober 2009

Galet (:


Galet bra kväll/natt igår!!!
Börja med att man var med Marcus först och fixa en karta öl, sen bar det av till Bellabuuuus så var man där en bra stund men marcus måsta springa ner på stan sen drog han till Hanna.
När Bella och Nathalie väl var klara så gick vi till Hanna men då var Marcus och festa uppe på håsta hemma hos Angelica satt det var bara att dra upp dit ( för han hade min öl ) och så klart blev det en lyckad fest hos henne (:
Tacktack, minus på min stämpling jag fick av hennes mamma haha, oooont när man blir stämplad av klackskor xD

Men vi måsta gå för hennes mors kompisar skulle ut så jag, Bella och Nathalie drog hem till bella och hade en liten efterfest ;D
Sen blev det donken vid 12 tiden så träffa vi någon liljan där som körde bil som bella kände satt vi åkte runt med dom i säkert 2 timmar och det var grymt roligt haha.
Nu orkar jag inte försöka knäcka ur mig resten av vad som hände men det var nog en av dom roligaste och bästa kvällen/natten jag vart med om måste bli repris på den :D


Synd det du fick höra och det som hände Marcus "/<3

--

Idag vakna man med huvudvärk och shit och det första jag tänkte på var FEESTIS, men den stod hemma hos Bella satt det blev ingen god festis -_-
Så drog och hämta den och mina sista beers.
Hoppas på att det blir fest i forsa idag med WohooO ( dock måste man klä ut sig haha :P )


HÖRSVÄLDÅÅ HÄÄRÅÅÅ!

--


damn(N)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar