söndag 11 oktober 2009

Helgen


Snacka om en kanon helg detta har varit!
Först en toppen förfest hos mig sedan skumParty på g ferren.
Sen in mot lördan blev det en massa film och mycket skratt hos felix med Frida, jag tog ju hål i örat med (vänstra) kan säga att det tog lång tid för mig att fatta beslut om att göra det trodde det skulle göra grymt ont men det gjorde ju inte det, aja satt nu ska jag satsa på att töja med 4 mm till att börja med (:
Och nu idag blev det en massa mys med den bästa, Felix och Frida i likee!!
Men dom lämna mig och Felix hos mig så jag och Felix drog i oss lite macaroner och köttbullar nyss, GottGott.
Nu ska vi bara dega HÖÖRS väl imorgon ni som läst (:

--

<3>

3 kommentarer:

  1. Du är en chiickeeen.
    & ska inte töja!

    puss!

    SvaraRadera
  2. lik fisken på bilden btw.

    SvaraRadera
  3. puss på dig gullunge / felix

    SvaraRadera