tisdag 6 oktober 2009

OscarAKAsin nya blogg

Tjaa, sisådärja min andra blogg väldigt tråkigt må jag säga då jag inte har sån stor lust att skriva om saker varje dag.
Men Kanske kommer upp en text då och då i veckan om ni har tur, men vet aldrig.
Men måste få säga en sak som har hänt mig dom senaste veckorna.
Jag är sjukt glad för att jag just fått träffa dig, att få ha dig en nypa närmre än vad andra får? (:
Önskar verkligen till 1000 att du inte är osäker inom kort för du gör mig så sjukt GLAD, men visst vi måste lära känna varandra.
Men allt kan hända på den tiden och då blir jag orolig ute fall det skulle det för så har det hänt för mig HELA tiden och det vill jag verkligen inte ska hända DIG<3
För du verkar ha ett stort + elr ja du har det ifrån mig.
Men nu har jag lovar att inte vara deeeeeepp satt hejdå.

MVH Oscar

1 kommentar: