söndag 18 oktober 2009

Jag är blockerad från att säga det jag vill säga

Helgen har väl varit super dårå.
Börja med att vara hos pappa och det var så där..
Sen in mot lördagkväll blev det att åka till Agniis och det var ett stort plus, vi tog det en massa lugnt tog e prommis med Julia sen blev det film hela kvällenLåång.
Förstår inte hur du kan göra mig så glad men du bara gör det <3
Vet inte vad jag ska skriva finns ju en del att skriva om men vet inte hur jag ska berätta allt.

Men nu är det en tråkig söndag, åkte buss från Enånger med Agnes och Emelie, egentligen skulle Agnes följa med mig hem vilket vi hade bestämt men det blev att vi köpte hårfärg och sen blev det skuta för dom vela äta något.
Men sen skulle dom på dans och det sög då jag vela vara med Agnees ett tag till ( minuuus ) Menmen hon skulle dansa och det är väl lögnt.
Satt Felix följde med mig hem men han är på texas och äter den fettoknölen.

Nu ikv vet jag inte vad jag ska göra vill tjata på Agnes lite att hon ska åka hem lite senare men får se hur det går med det ;D
Annars blir det att åka hem till felix :)

----


Jag är blockerad från att säga det jag vill säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar