fredag 13 november 2009

Fredagsmys?


Heeejsan, hur har Oscars dag varit då?
Började med att kliva upp och dra till jobbet och man kan inte hitta bättre personer att jobba med seriöst!
Och idag var en sån där extra rolig dag som en massa händer osv.
Och när man jobbar som just det jag gör träffar man alltid på bra folk som bor omkring i hus som kommer och snackar med oss och vissa kan ju ha riktigt bra humor vilket alla hus har på vår an gata, speciellt Kent ;)
Men berätta en rolig sak som händer idag efter lunchen typ.
Skulle sätta in ett rör i en '' dagvatten brun '' så var det trögt satt jag måsta krama om röret och börja mig ner.''dogystyle''
Min arbetsledare Peter stod framför mig och stod lika som mig, och vart tror ni jag har mitt ansikte då?
Jo rätt i hans röv när jag tittar uppåt och så ser jag hur han jucka sig framåt samtidigt kramandes med röret.
Och vår an grävmaskinist står och garvar ihjäl och vi fattar inte förns jag titta framåt med skallen som jag sa tidigare och jag fick en sån sjukt ful bild på mig och Peter den sekunden satt jag höll på garva ihjäl mig och Peter börja garva ihjäl sig då han fatta vad vi höll på med och hur vi borda sett ut.

Aja det var en sjukt bra dag, dock var det kallt men man har ju Ruffen man kan mobbas med hur MYCKET man vill i hans lastbil och det är ett plus satt man får dampa ut på någon haha!

Får inte glömma att jag drog upp till Mariia och hälsa på den lilla sjuklingen och det var ett stort plus!!
Dock inte ett plus om att hon är sjuuuk.


Jaa nu är det snart kväll i detta land och det är Freda och jag vet inte alls vad jag ska göra?
Åt nyss Tacos och det gillades muums.
Får la se om någon vill hitta på något med Oscar då rå ;O
Bara att höra av er som läser min blogg lol haha.





you<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar