måndag 9 november 2009

Helgen


Helgens historia.
Ska försöka skriva i små meningar nu för det var en del i helgen, får se hur det går.


Men vi börjar med Fredag den var awesome: Hade en fest som blev lyckad fanns väl sina nackdelar och fördelar TYP.
Men annars var det chill ;D
Sen på natten typ vid kanske 1 inte vet jag så drog jag till Maria, men när vi ungefär var vid Östra skolan möte vi på 2 personer som sitter vid en port och små pratar och vad jag kommer ihåg så hälsa dom på oss och vi hälsa tillbaks( det var en kille och en tjej mellan 26-40 år tror jag )
Efter vi hälsat på varandra sluta det med att jag och Maria satt oss och prata om en massa med dom, sen kom dom fram till att dom vill bjuda oss på öl hemma hos tjejen, jag och Maria höll med men jag var så full satt hade inte gjort det om jag var nykter haha.
Men när vi väl var där inne bjöds det på Öl, chips och cola och en massa prat!!
Och tjejen tar mig i att säga att Maria är så sjukt fin för tror hon sa det var 5'e min haha, puss på dig Maria <3
Men sedan var det dags att jag och Maria drog hem till henne satt vi gjorde det och hemma hos henne blev de bara en massa mys sådär !!


Lördag: Hmm alltså mitt minne är inte på topp satt mins inte allt från morgonen.
Vakna iaf upp hos Maria sedan gjorde vi väl något.
Men sedan skulle ju hon ha fest hemma hos sig själv.
Och man skulle klä ut sig till det man vela och jag vet inte vad jag var, typ en fjortis,bratt krillebooi sak lol:P
Men kan säga att det var en grym fest iaf tills det blev som det blev satt hela det ROLIGA försvann och alla måsta ut.
Blev att jag ställde upp med att städa så klart efter som det är Maria höhö..
Sen blev det att gå hem pööh jobbigt med andra ord.
Tack för festen iaf den var aweseome<3

Söndag: Börja med att Miriam kom hit för hon vela ha sällskap tills hennes buss gick och jag ställde upp (:
Sen vänta man på en trött Maria för jag skulle hjälpa till med städningen hemma hos henne och det var inte så farligt som jag trodde det skulle, var väl bara madrassen till sängen som hade tagit mest skada och 2 glas.
Säään svek Maria mig och gick hem till Melodyy och jag drog ner till Håstaholmen för att basta med Jimmy och ludde och dricka lite beer and we like IT :D

SÅ har väl inte fått med allt nu men det där var väl en del av helgen iaf.
Tror jag aldrig skrivit Maria så mkt som jag gjorde nu, låter som jag är desperat i henne:$ Men försökte att skriva hennes namn lite mindre än vad jag vela ;D
Orkar inte rätta stavfel och shit så ni får läsa och lista ut själv om jag skrivit slarvigt ;O



You Make Me Smile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar