måndag 16 november 2009

Regn,regn

Idag vare skola, man går ju bara en dag i skolan i HV och det suger satt man får passa på att ha det skoj på skolan då och det har man ju så klart när en Anna Carin är där och company!
Efter skolan höll jag henne sällskap ner till bowlinghallen för hennes buss gick dit, men sen vela hon gå till station och då gjorde vi det och vi satt och prata en massa strunt(Y)
Efter det gick jag hem, starta datorn.
Tänkte att jag skulle fixa bf som slutat funka.
Avinstallerar det och sedan installera jag det igen fixa hem en patch.
Installerar den men helt plötsligt smäller det till i datorn och hela datorn låser sig, startar om datorn men det blir samma visa efter den startat igen.
Gav upp hoppet om att försöka och lät den vila så jag la mig i sängen och lyckades somna.
Så ringer en Felix och säger att jag kan kommer ner på stan för han var där.
Och man var inte lite trött, nejnej!
Umgicks med han på stan sen bar det av till Maaariaa.
Var i hennes lägenhet en stund med sen skulle hon bah dissa och åka till Melody ( Melody -_-'= WAR! ) Sen klev man av bussen så fick Felix och Maria åka vidare dit dom skulle.
( Ledsen gubbe )

Sätter mig vid datorn, startar den, installerar patchen, datorn låser sig och Oscar svartnar det till för ögonen och börjar slå på T-bordet satt alla T-knappar flyger hit och dit.
Så jag fick sitta och pilla med det en liten stund och sätta dom på plats.
Men tack och lov ringer en Maria och säger att jag ska komma ner på stan en snabbis för hon måsta åka hem för hon hade glömt en sak hemma satt hon klev aldrig av tidigare när vi åkte, så hon åkte runt hem igen osv.
Satt gjorde sällskap med henne tills henne buss kom och vi satt och hade det mys i en busskuurr haha.
PUSS PÅ DIG!


Och det här vädret kan ju suga en stor flänsig kuk med pulserande svampar på.
Hellre snö än regn. USCH!

GAH mkt text på senaste tiden elr vad tycker ni?
Säg till om ni vill att jag ska minska på mina historier om dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar