tisdag 10 november 2009

Titel:


Dagen började med att man drog till jobbet som man inte varit på i 2 veckor nu för veckan efter lovet var jag borta alla dagar för jag var väldigt förkyld men det försvann som tur var.
Men det har varit en längtan att få börja jobba igen och det gick bar som vanligt dock börjar det väl bli väldigt kallt nu för tiden för det kan hända att man bara får stå i kanske en timme och titta på.
Sen blev det att gå ner på stan och möta Maria och vi traska hem till mig och hade det mys med ljus och allt sånt!
Men hon lämna mig för melody tror hon är något och tror hon kan ta Maria bara så där ifrån mig.
Hämnden kommer med andra ord.



Nu sitter man här med miljon tankar om ALLT och då menar jag ALLT...

4 kommentarer:

  1. Bra att du har ny flickaaa, hehheeeee.

    SvaraRadera
  2. vem har sagt att jag HAR en flickvän?

    SvaraRadera
  3. DU ÄR KÖRD, LILLPICK! finns inget att hämnas på här. bara det att jag kanske är lite bättre än dig!!11!1!11!1!!!1!11 enligt maria, eftersom hon gillar mig mer. *FLEX*

    SvaraRadera