tisdag 24 november 2009

Inaktiiiiiiiv/ ska bättra mig!


Jaa jag vet jag är inaktivast.
Men har nämligen inte haft ork och lust att skriva om det som hänt om dagar, menar då inte att det hänt något dåligt för det har det inte speciellt inte när man är med en Mariiaa (:
Och tänker inte försöka skriva om alla dagar jag inte skrivit om för det orkar jag inte heller.
blä.


Dagen som varit i dag.
Vad har hänt idag hmm, stanna hemma för jag har så sjukt ont i halsen kan knappt svälja och allt suck.
Orkar verkligen inte vara förkyld längre har varit det i mer än 2 veckor nu SUCK!

Nu känner Oscar inte tagget för att skriva nå mer tyvär.
Får se om jag örkar skriva något imorogn.
HEJDÅ.



( vill jag ha tillbaks min lillfjortis frilla? elr ska jag försöka spara ut och klippa till det som jag vela haft ett tag nu den senaste tiden? JAG VET INTE VAD(!) )




damn jag är kär :') Maria Astner du gör verkligen ens dag, finns inget bättre än att ha dig vid ens närhet dag in, dag ut! oavsett vilket väder så gör jag allt för att få vara din<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar