lördag 14 november 2009

kvällen/natten


Blev att jag fick umgås med Jermy och Jimmy in mot kvällen.
Satt tog mig i kragen och trippa upp till Jimmy och vi hade det myyss och snacka osv.
Sen efter kanske 2 h elr något så drog vi ner till kioskpiraten och köpte candyy.
Sedan blev det att dra sig upp till Jimmy igen och myssa.
Sen efter ett tag kom det 2 tjejer som vela förfesta här för dom skulle på G festen och dom var här till halv 12, roligt att dra in på g festen kl 12.. :P?
näe.
Sedan kom 3 st till: Miriam, Jonna och Simone men dom var inte alls roliga dom var här säkert högst typ en halvtimme och det gillas inte näääe. men Miriam stannar här och skulle sova här för Sam vela inte ha henne hemma hos sig haha, äegd Miriam :D
Nu är kl 01.59 och jag lyssnar på när Jermy och Jimmy spelar lite musik på sina gitarrer och jag skriver här i bloggen och Miriam tittar på.

Tror nog jag ska dra mig till att sova nuu satt man orkar hjälpa Peter min arbetsledare att flytta lite, och klart ställer man upp eftersom han har det lite jobbigt nu, aaw puppen åå!


btw Miriam hjälper mig med mina slarvfel med vissa ord..
Hon känner sig mobbad på något sätt så hoon vela att jag skulle skriva det!


Jag saknar min Maria<3

2 kommentarer: