måndag 2 november 2009

Ny månad nya tag


Som titeln lyder: Ny månad nya tag.

Kl är nu 02.35 och jag kan inte alls sova och det suger total.
Kan berätta vad jag gjort ikv iaf.
kvällen var sjuk rolig tack för att man fick följa med och lyssna på när ni repar det var: Jimmy, Jermy, Ludde och Gynter det var awesome.
Sen blev det att jag och jimmy basta på på håstaholmen där dom repar, men ludde hade inte satt på bastun satt vi fick stå i duschen säkert en timme haha och det var ju roligt :P?..
Men vi ringde ludde när vi just hade gått upp och stod i duschen före så han satt på den, sen basta vi och tog en till dusch.
Sen blev det chill i replokalen och en massa snack(Y)
ni kan göra ens dag ofta tacktack.

Nu längtar jag bara tills Felix kommer hem och det gör han idag och då ska jag ta ett seriöst snack med han för jag behöver verkligen prata ut om allt med han.. "/ <3>

(!)Jag har inte någon tele nu med satt alla vet, displayen hade pajat utan att jag gjort nått :S Vill ni nå mig ring på min hem tele 0650-10850(!)

1 kommentar: