tisdag 17 november 2009

Värk in my head


Idag vare väl trök på jobbet hade ont i skallen hela dagen och regn gör inte saken bättre blir bara lerigt och skit! Och Maria fick presentera sig för Peter idag på jobbet för han vela träffa henne och det var ju inte lite skämmigt haha, menmen nu äre gjort satt nu behöver han inte tjata om att träffa henne igen hoppas jag :P

Vad mer hände idag?
Typ polisen ringde idag med direkt efter jobbet och sa att jag skulle vitna till Dennis bråk som var för ett tag sen.
Får se om jag kommer ihåg något!

Efter jobbet blev det att man drog ner till Hemköp och träffa Melody, Maria och deras polare göttans (Y)

Sen blev det att gå hem och det första jag gjorde var att lägga mig i sängen och somna, sedan ringer en Maria och väcker mig!
Var väl bara bra tycker jag annars hade jag väl aldrig vaknat hade en sån konstig och bra dröm på samma gång, förstår mig inte på drömmar dom kan då bli allt fantasiaktiga haha!

Och nu sitter jag här och har fortfarande ont i skallen satt blir att ta en alvish och lägga mig i sängen och sooooova !


You make me smile every day <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar